Thursday 27 October 2011

Kehadapan kamu...

Sebelum tibanya untuk aku halal bersama kamu, 
ku tahan hati ini.. 
Jika perasaan itu tidak tertahan lagi, 
ku coretkan segala isi tentang rindu dan cinta, 
tentang doa dan harapanku padamu dalam tulisan.
Dan ku simpan warkah tak beralamat ini sebaik mungkin.
Apabila tiba waktunya kita di satukan.
Akau ku serahkan segala isi hatiku ini padamu.
Kau pasti bahagia menerimanya, Insha'allah... 
Tetapi jika waktu itu belum tiba, 
biarkan ia menjadi kerahasiaan antara diriku dan Allah SWT. 
Kerana kelak jika kau bukan milikku..
ku bakar coretan ini bersama hilangnya wajahmu dari hatiku...



p/s : aku coretkan dlm skecthbook aku waktu aku baca haritu..warkah tak beralamat ini..aku tujukan untuk kau sayang... yea aku menangis..tapi aku tak harap kau menangis..

1 comment: